Náš blog
Ako súvisí monitoring médií a digitalizácia? Ako digitalizácia zmenila monitoring médií
Denný monitoring predstavuje vo svojom „mikrosvete“ zdigitalizovaný prehľad tisícok informácií, ktoré pribúdajú denne....
5 výhod, ktoré prináša monitoring médií pre PR sektor
Public relations, alebo vzťahy s verejnosťou, predstavujú strategickú formu komunikácie, ktorá buduje vzájomné vzťahy...
Krízová komunikácia, alebo v akých prípadoch je dobré byť informovaný nepretržite
Ako najlepšie zvládnuť krízovú komunikáciu? Zachovať si chladnú hlavu, zozbierať relevantné informácie, pripraviť si...
Ako si správne nastaviť kľúčové slová v monitoringu médií?
Správne nastavené kľúčové slová sú základom dobrého mediálneho monitoringu či mediálnej analýzy. Ak sú vzťahy s...
Mediálna analýza – kedy je na ňu najlepší čas
Mediálna analýza je nenahraditeľnou súčasťou PR či marketingovej stratégie. Ukáže vám, aký je mediálny obraz vašej...
Kontaktujte nás
Obchodné oddelenie
+421 915 719 026
Sekretariát
02/434 10 996